۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷

نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

لزوم رعایت شعائر دینی و فرهنگی در مناطق گردشگری مازندران

لزوم رعایت شعائر دینی و فرهنگی در مناطق گردشگری مازندران

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران توجه به مسائل فرهنگی و شعائر دینی را از سوی مسافران و گردشگران در مناطق تفریحی مازندران ضروری خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به در پیش بودن سال نو و ماه رمضان از مسافران و گردشگران خواست تا به شئونات دینی و فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشند، افزود: توجه به مسائل فرهنگی و بومی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اظهار این که مازندران میزبان مسافران نوروزی است، اظهار داشت: موازین دینی و اسلامی و حرمت‌های ماه مبارک رمضان در مناطق گردشگری رعایت شود.

وی با تاکید بر برخورد با مظاهر روزه خواری و رعایت عفاف و حجاب از دستگاه‌های فرهنگی خواست تا به وظایف خود در حوزه عفاف و حجاب و نشر ارزش‌های اسلامی توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: امیدواریم با رعایت موازین و ارزش‌های اسلامی تعطیلات نوروزی خوبی در پیش داشته باشیم.

کد خبر 5732456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مستمدی بگیر AE ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      0 0
      برای اینکه دولت فکر میکند اگر به مناطق گردشگری وتفریحی که مازندران در اولویت قرار دارد رسیدگی به این مناطق نمی کند به این دلیل که تعدادی از مردم مراعات حجاب و عفاف را نمی کنند به مناطق گردشگری شمال امثال چالوس کلاردشت و دریاچه و هشت که یکی از ماههای بکر وخوش آب و هوا اصلا دولت در اینجا سرمایه گذا